Aktualijos

Europos šalių kalbų diena

 

            Rugsėjo 24 dieną anglų kalbos mokytoja Irma Vitukynaitė kartu su mokiniais paminėjo Europos kalbų dieną. Mokiniai susipažino su paplitusiomis ir rečiau vartojamomis Europos kalbomis, jų kilme ir paplitimu.   Žaismingomis priemonėmis mokėsi naujų žodžių ir frazių.  Išmoko pasisveikinti skirtingomis Europos kalbomis. Klausydami dainų užsienio kalba, bandė atspėti kokia kalba jos  atliekamos.  Teisingas atsakymas kėlė džiaugsmą. Mokiniai dalijosi patirtimis ir įspūdžais kokias  moka kalbas, mokosi ir dar norėtų išmokti, diskutavo apie jų panašumus ir ypatybes.  Smagu tai, kad mokiniai vertina kalbų mokėjimą ir kelia tikslus sau mokytis kitų mažiau vartojamų kalbų. Visi vieningai sutarė, kad kalbų mokėjimas atveria duris į pasaulį ir suartina žmones.




Ankstesni įrašai


Žmogus mokosi ne tik mokykloje,
bet ir visą gyvenimą.
Taigi, Mokslo ir žinių diena, tarsi
viso gyvenimo šventė ...
????????????Visus visus sveikiname su Rugsėjo 1 - ąja.. ????????????

Su Lietuvos valstybės diena !

Gerų atostogų !

 

 „Laukiame jūsų svečiuose, pasirengę aprodyti knygų namus, paruošę įdomių pasakojimų ir norėdami pasidalyti brangiausiu sukauptu turtu – žiniomis“ – į tokį Lietuvos nacionalinę Martyno Mažvydo bibliotekos kvietimą sureagavo Kalbų, dorinio ir pradinio ugdymo metodinės grupės nariai. Gido vedamoje ekskursijoje  susipažino su bibliotekos erdvėmis, paslaugomis, sužinojo pastato istoriją, aptarė moksleivių edukacinių programų galimybes.

Ekskursijos kuratorė išsamiau papasakojo apie Nacionalinės bibliotekos lobyną ir eksponatų istorijas.

Kviečiame visus naudotis bibliotekos paslaugomis.

Emocijos – tiesioginis aplinkos reiškinių ir situacijų išgyvenimas. Jos atspindi žmogaus santykį su kai kuriais objektais tam tikru metu ir tam tikromis aplinkybėmis, taigi jos yra situaciniai išgyvenimai.

Mes turime aiškias etiketes visoms emocijoms tokioms kaip pyktis, liūdesys, džiaugsmas, tačiau kiekvieno mūsų patirtis su šiomis emocijomis yra skirtinga.

Prevencinės veiklos tikslai ir uždaviniai:

1. Padėti mokiniams atpažinti savo emocijas - baimę, pyktį, džiaugsmą, liūdesį.

2. Išmokyti mokinius kontroliuoti savo emocijas.

3. Žaidybine forma, per pokalbius, praktines užduotis suteikti mokiniams žinių, kaip valdyti savo emocijas.

Atlikę visas užduotis,  nupiešę savo emocinę būseną, mokiniai suprato, jog veidas yra mūsų emocijų veidrodis, jog baimę gali įveikti drąsa, pyktį – džiaugsmas.

Ir pabaigai: jausmai ir emocijos – tai didžiulis lobis, tik reikia išmokti juos atrasti, pastebėti ir tinkamai naudotis gyvenime.

 

„ĮVEIKIAME KARTU “ – „Mūsų emocijos. Pyktį nugalėk džiaugsmu“ prevencinė veikla su pradinio ugdymo mokytojomis Kristina ir Jolanta.