Aktualijos

Programos „Įveikiame kartu“- „Nesutarimai tarp draugų: kaip išspręsti konfliktą?“

 

Programos „Įveikiame kartu“ užsiėmimas mokiniams „Nesutarimai tarp draugų: kaip išspręsti konfliktą?“

 

    Konfliktas – ar turime jo vengti ir bijoti? Konfliktas dažnai yra mūsų noro ir kartu nenoro spręsti sunkumus priežastis ir pasekmė. Kiekvienas vaikas ar suaugęs asmuo turi skirtingą sampratą ir įsivaizdavimą, kodėl kyla konfliktas ir kaip į jį reaguoti. Įprastai kilus konfliktui jau žinome, kas kaltas – kaltiname save arba kitą. Tačiau retai susimąstome, ką kylantis konfliktas pasako apie mus ir apie kitą asmenį. Galbūt pakito mūsų arba kito asmens nuostatos, vertybės ir / ar požiūris?

     Konfliktas pats savaime nėra problema – negebėjimas taikiai spręsti konfliktą yra problema.

   Pradinio ugdymo mokiniai, aptarę konfliktų priežastis ir pasekmes, mokėsi su mokytojomis Kristina ir Jolanta spręsti konfliktus ir mėginti tarpusavyje susitarti. Atlikę užduotėles, galėjo save įsivertinti bei buvo apdovanoti prevencinės programos ,,Įveikiame kartu" diplomais.

 




Ankstesni įrašai


 

     Advento vainikas – neatsiejama Kalėdinio laikotarpio puošmena, tai savotiškas kalendorius, ženklinantis artėjančią šventų Kalėdų šviesą, nes su kiekvienu advento sekmadieniu vainikas vis šviesesnis.

       Pačių kurti advento vainikai papuoš palatas ir pripildys prasmingo švenčių laukimo.

Pilietinė iniciatyva - „Tolerancijos miestas“.

      Centro mokiniai dalyvavo pilietinėje iniciatyvoje „Tolerancijos miestas“. Aptarę žodžio „tolerancija” reikšmę, diskutavo apie tolerantišką visuomenę. Buvo prisiminta tolerancijos ir netolerancijos pavyzdžių ir faktų iš savo aplinkos. Padedami mokytojų mokiniai kūrė Tolerancijos miestus, kuriuose būtų gyventi saugu ir jauku.

 

 

Edukacija su menininke, iliustratore, rašytoja Sigute Ach

       Susitikimai su Sigute Ach mieli, šilti, melodingi, spalvoti. Kitaip ir negali būti. Juk čia sužinai, kaip susidraugauti su akvarelės teptuku, kaip skirtingai galima lieti vandenį, kaip nuo brūkšniavimo pieštuku priklauso, ką savo kuriamame paveikslėlyje pamatysi – linksmo ežiuko spygliukus, ar svajoklio zuikio kailiuką.

„Žibinto šviesele, sušildyk mano širdelę!“

     Centro mokiniai  kartu su mokytoja Svetlana gamino  žibintus respublikinei ikimokyklinių ir priešmokyklinių ugdymo įstaigų virtualios kūrybinių darbų iš antrinių žaliavų parodai „Žibinto šviesele, sušildyk mano širdelę!“ Spalvotieji, savo rankomis pagaminti žibintai papuošė palatų palanges.

Projektas – „Šiuolaikiškas matematinių gebėjimų ugdymas ir pažangos stebėsena“

 

       Nuo rugsėjo 1 d. tęsiamas projektas „Šiuolaikiškas matematinių gebėjimų ugdymas ir pažangos stebėsena“, kurio metu 3-ių, 4-tų ir 6-tų klasių mokiniai sistemingai ( kartą per savaitę) matematikos mokosi  Eduten Playground platformoje. Šioje platformoje daug žaidybinių elementų, naudojami dirbtinio intelekto, technologiniai metodai. Šia programa siekiame  mokinius sudominti matematika,   pagerinti mokinių matematikos mokymosi pasiekimus bei  palengvinti mokytojų darbą ugdant mokinių matematinius gebėjimus.